Word jij die leuke collega met een mbo4-diploma op zak?

Vacature: Administratief medewerker (18-24 uur per week)

Dan zoeken we jou! En wordt dit misschien wel jouw baan! 

Let maar op: je voelt je direct thuis bij Versluis. In ons familiebedrijf vind je alleen maar leuke collega’s en gave bouwprojecten (nieuwbouw, onderhoud en renovatie). Je werkt hier op de manier die het beste bij jouw leven past. En er is volop ruimte voor ontwikkeling! Dus lees nog even verder… 

Jij bent...
Opgewekt. Flexibel. Makkelijk in omgang en goed in luisteren. Je ziet de details, maar verliest het overzicht niet uit het oog. Je werkt graag gestructureerd en bent dienstverlenend ingesteld. Problemen? Jij hebt het liever over uitdagingen. Jouw drive én je open manier van communiceren werken aanstekelijk voor je collega’s én externe relaties. En als je een keer vastloopt – dat kan gebeuren – dan staan je Versluis-collega’s voor je klaar.

 


Wat ga je doen? 

  • Je gaat aan de slag als administratief medewerker op de afdeling beheer, waar je gaat samenwerken met administrateur Jenny en o.a. met afdelingsmanager Daan:
  • Je ondersteunt Jenny met het inboeken van facturen, het aanmaken en inrichten van projecten in ons administratiepakket inclusief het verwerken van inkoopcontracten en het bijhouden van de crediteuren administratie.
  • Je ondersteunt Daan met het maken van afspraken, het voorbereiden en klaarzetten van vergaderingen, het vastleggen van de afspraken, het voorbereiden van aanbestedingen en offerteaanvragen, het bewaken van acties van collega’s en relaties.
  • Een deel van je werkzaamheden betreft het ondersteunen van Fabienne. In drukke periodes help je haar met het coördineren van reparatieverzoeken, die binnenkomen via onze ‘De Versluis repair-app’. Circa 100 scholen maken gebruik van deze handige app. Je verzorgt klant­tevredenheids­onderzoeken en zorgt voor de nodige input voor marketing en communicatie. 
  • Indien het druk is bij Versluis Bewonerszaken of op het secretariaat ondersteun je hen met gevarieerde taken.
     

Wat vragen wij van je?

  • Een afgeronde mbo4-opleiding administratief medewerker of gelijkwaardig.
  • Met veel enthousiasme 18 tot 24 uur per week instappen. Werktijden tussen bijvoorbeeld 9:00 en 15:00 uur behoren tot de mogelijkheden.  
  • Volledige beheersing van de Nederlandse taal.
  • 100% JA zeggen tegen onze kernwaarden: Mensgericht, Slim, Ambitieus en Plezier: omdat deze ook bij jou passen!
     


Dit mag je verwachten

Een gezonde balans tussen werk en privé vinden wij bij Versluis ontzettend belangrijk. Structureel overwerken past niet in een mensgerichte organisatie, dus dat doen we niet. Bij ons krijg je alle vrijheid om op jouw manier invulling te geven aan je functie. In een open, professionele en vooral prettige werksfeer én op een werkplek waar jij het beste tot je recht komt. Zelfontwikkeling, ervaring opdoen en goede begeleiding: daar mag je op rekenen. En fouten maken… daar leren we allemaal van. We bieden je passende cursussen en trainingen aan, zowel op persoonlijk als op vaktechnisch vlak. Zo groei je als persoon én groei je mee met ons bedrijf. 

En tot slot (ook niet onbelangrijk):

Versluis Bouwadvies

Uitstekende arbeids­voorwaarden

Versluis Bouwadvies

Salaris van €1.900 tot €2.500 op basis van 40 uur, afhankelijk van je leeftijd, ervaring en competenties

Versluis Bouwadvies

Een fonkelnieuwe iPhone plus laptop

Versluis Bouwadvies

Meedelen in de winst van ons bedrijf (als het resultaat dat toelaat)

En nu natuurlijk daten met Jan!

Klinkt het leuk maar weet je nog niet zeker of het wat voor je is. Je kunt dan altijd bellen met Jan. Hij legt je graag uit wat de functie precies inhoudt. Zijn telefoonnummer is 06 – 23 855 693. Weet je zeker dat dit hetgeen is waar je naar op zoek bent. Stuur dan je motivatiebrief en cv naar Jan van Heiningen uiterlijk zondag 10 november 2024 via fluitendnaarjewerk@versluisgroep.nl.


Het vacature pad

  • Week 46 selectie en contacten van kandidaten
  • Week 46 1e ronde gesprekken
  • Week 47 2e ronde gesprekken
  • Week 48 aanbieding en bespreking arbeidsovereenkomst
  • Start je nieuwe baan op maandag 6 januari 2025